Vertrek Jannes Horneman

Na een dienstverband van meer dan 10 jaar heeft Jannes Horneman besloten om zijn loopbaan bij een ander kantoor voort te zetten. Jannes heeft al die jaren naar volle tevredenheid bij ons gewerkt en bedanken hem voor zijn bijdrage aan ons kantoor. 
De laatste werkdag van Jannes zal zijn op 29 november 2022. Wij wensen hem veel succes in de toekomst. 

De werkzaamheden van Jannes zullen voorlopig door collega’s worden overgenomen. Voor agrarische klanten zullen Hedde en Janny dit oppakken. MKB ondernemers zullen door Gerrie en Karina worden bediend. Wij hopen zo snel mogelijk u te kunnen informeren over het invullen van de ontstane vacature.

Hieronder nog een persoonlijke noot van Jannes:

Via deze weg wil ik jullie bedanken voor de fijne samenwerking de afgelopen tien jaar. Per 30 november stop ik mijn werkzaamheden bij Heidinga Accountants en zal ik beginnen aan een nieuwe uitdaging.  Ik denk dat ik u allen wel eens aan de telefoon heb gesproken en met veel klanten, waaronder veel agrarische klanten, heb ik in de loop der jaren een band opgebouwd. Met veel plezier heb ik mijn werkzaamheden, in het begin als assistent en later als relatiebeheerder, voor u uit mogen voeren. Daarvoor wil ik u allen danken. 

Vanwege de band die is ontstaan in de afgelopen tien jaar is het voor mij geen gemakkelijke keuze geweest om afscheid te nemen van Heidinga en van u, maar gezien mijn gewijzigde gezinssituatie kreeg ik steeds meer moeite met de reistijd naar ons kantoor. Daarom heb ik besloten om dichter bij huis te gaan werken.

Met vriendelijk groet,

Jannes Horneman

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *